miercuri, 20 noiembrie 2013

Bancuri cu Nationala Romaniei

Cele mai tari bancuri aparute dupa ratarea mondialului din Brazilia


*  Mare tragedie. După un oribil accident rutier întreaga echipă de fotbal a României, care se afla într-un autocar, ajunge în faţa porţii raiului.
– Doamne, zice Sfântul Petru, eu zic să-i primim pe toţi.
– Eu cred că glumeşti, i-am auzit mereu înjurând.
– Au înjurat, Doamne, dar nu au bătut pe nimeni.

*  "A privatizat Ponta echipa naţională la greci. Singura privatizare reuşită"

*  Cineva bate la porţile Raiului. Sfântul Petru deschide şi vede un jucător de fotbal.
- Tu cine eşti?
- Sunt jucător în naţionala României.
- Şi cum de ai nimerit poarta?  

*   Antrenorul Greciei îşi anunţă jucătorii că au meci contra României. Nimeni n-are chef. La un moment dat, portarul zice:
- Băieţi, uite ce zic eu: joc eu singur contra României şi voi mergeţi într-un club, ok?
Toţi sunt de acord. La un moment dat aprind televizorul şi ce văd: 1-0 pentru Grecia, gol Karnezis în minutul 5.
Toţi veseli, sting televizorul şi se pun iar pe băute. La capătul celor 90 de minute aprind din nou televizorul şi ...: România – Grecia 1-1, gol Marica, în minutul 90.
Dau fuga toţi la stadion să îl felicite şi în vestiar îl găsesc pe Karnezis, disperat, cu capul în mâini.
- Ce s-a întâmplat Karnezis?
- Băieţi, îmi pare sincer rău, am fost eliminat în minutul 6.

*  " Piţurcă: obiectivul meu sunt mondialele din 2022"

*  "Dragnea: Piţurcă a greşit. Trebuia să-l bage pe Gicu Dobrin"


*  "Ponta: hai cu egalarea! Plagiaţi primul gol de două ori, nu mai alergaţi atâta"

*  "Nu putea Satana să ajungă la Rio, statuia aia a lui Iisus ce păzeşte?"

*  "Nu mai acuzaţi suporterii că aruncă cu petarde în teren. Piţurcă a început"

*  "Dumnezeu a hotarat ca satana sa se calugareasca." ( V.P. - declara inaintea meciului, ca in cazul in care pierde barajul se retrage la manastire 3 luni )

*  "Pentru prima oară în istoria ei, Grecia joacă tikitaka"

*  „Piţurcă: Am avut un plan bun. Dar adversarii ne-au surprins. Erau 11 jucători greci în teren”.

*  "Măcar barajul ăsta a fost bun la ceva. Să ne amintim de vremurile bune '90, '94, '98"

*  "VP: Mondialul nu e al meu, ci al urmaşilor, urmaşilor mei..."

*  "Bine că s-au dus grecii mai departe. Măcar găsim şi noi nişte locuri libere la umbră când mergem la vară în concediu"

*  "Penibil! După schimbul de tricouri, Tanase se dădea grec si râdea de romani că el merge în Brazilia"

*  Mai avem o şansă: DNA să pună presiune asupra grecilor, în dosarul "Mătuşa Samaras"

*  "Măgarii de olandezi sunt de vină, fiindcă ne-au adus până aici şi apoi ne-au lăsat singuri!"

*  "De-mi-si-a! - expresie de origine grecească însemnând "Baftă la următoarea campanie!"